poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Tarta number 2.

Czy to prawda, że wakacje się kończą? Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci! Trzeba troszkę nadgonić.
Ostatnio powstała u nas żółto-zielono-czerwona (rasta) tarta.
Ciasto na tartę wykonałam tak jak tutaj. Dodatkowo dodałam łyżkę curry, w ten sposób ciasto ma nie tylko kolor żółty, ale i konkretny smak. Polecam jak najbardziej naturalne mieszanki przypraw, które nie zawierają wzmacniaczy smaku. Na przykład firmy Dar Natury (http://darynatury.pl/offer/267/curry.html), które można kupić między innymi w aptekach na specjalnych stoiskach z przyprawami-serio!

Zielony i czerwony kolor to baby szpinak i pomidory.
Ok. 300 g baby szpinaku ( nie całe dwa opakowania) duszę na patelni z ząbkiem czosnku. Odcedzam wodę jeżeli jakaś została. Następnie podsmażam świeże pomidory na patelni z szczyptą soli i pieprzu. Układam szpinak i pomidory na cieście, które wcześniej przez 10 minut piekłam w piekarniku. Chętni mogą dorzucić startego sera żółtego.
 
Zainspirowała mnie akcja na vegespot.pl
RastaOrganizator: Aniko
Tym bardziej, że Przystanek Woodstock zahaczyliśmy: Damian Marley Woodstock 2012 

Wybaczcie mojemu mało profesjonalnemu video i smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz